2013. augusztus 15., csütörtök

#3. rész : Költözés

Reggel pakolászásra ébredtem a tegnapi ruhámban. Mikor kinyitottam a szemeim, Francoval, és apuval találtam szembe magam. Már az én szobámból vitték ki a dobozokat.
-Jó reggelt! - köszöntem egy ásítás kíséretével, mire felém fordították a fejüket, majd mosolyogva viszonozták a kívánságom. - Mi olyan vicces? - tettem fel a kérdést, ugyanis, már vigyorogtak.
-Nézz a tükörbe, Lei!
Lassan odasétáltam a tükör elé, és nevetésben törtem ki. A hajam akár egy madárfészek...bátyámék sem bírták tovább. Mikor abbahagytuk a nevetést, Franco mögém lopakodott, felkapott, majd ledobott az ágyra, és apuval csikizni kezdtek.
-Ne-he! - kértem őket nevetve ,de mintha meg sem hallották volna, csikiztek tovább. Sikongattam, nevettem és könyörögtem nekik, hogy hagyják abba. Negyed óra kínzás után leszálltak rólam.
-Végre! - mondtam levegő után kapkodva.
  Lassan lepakoltunk, rendbe hoztam magam, ma egy fekete csőnadrágot húztam fel egy piros felsővel. Haladás.... Bepakoltunk a költöztető autóba, majd elindultunk a kocsi után apuéval. Az utat zenehallgatással töltöttem a hátsó ülésen. Mikor Franco hátrapillantott, és meglátta a piros felsőmet, elmosolyodott, gesztusát én is viszonoztam.
  Érzem, hogy ez a nap jó lesz.
  Az út alatt nem depis zenéket hallgattam, hanem "vidámakat". Mikor megérkeztünk az újdonsült otthonunkhoz, lementem hídba...persze nem szó szerint. De, rendesen meglepődtem.
  A ház nem volt túl nagy, de kicsi sem. Két emeleten voltak helyiségek elhelyezve benne, kívül barna színűre mázolva. Mikor bementem egy előtérben találtam magam, amely narancssárga színű volt, sötétbarna bútorokkal. Jobbra volt egy mosdó, szemben pedig az étkező, amelyből a konyhába vezetett egy boltív, mely ketté választotta őket. Mind a két helyiség kék színben pompázott, a bútorok pirosak, és barnák voltak. Az étkezőből lehetett felmenni az emeletre, amely három szobát és két fürdőt foglalt magába. Jobbra az első ajtó volt apué, szembe vele Francoé, mellette egy fürdő, az mellett az én szobám, és végül azzal szemben egy fürdő. A folyosó fala barna volt és növények voltak a két oldalon elhelyezve. Beléptem a "birodalmamba', és egy újabb sokk ért. Szemben lévő fal kék volt, amelyen egy ablak is helyet kapott, mely az udvarra adott kilátást. Alatta volt az ágyam, a jobboldali fal fehér volt, de nem teljesen. Egy kottát ábrázolt. A baloldali fal piros volt, melyre feketével volt ráfestve: Stay Strong and Never Give Up Hope! A jobboldali fal előtt volt az íróasztalom és a szekrények, amelyek a kék színt kapták. A piros fal előtt pedig megint csak egy bútor kapott helyet, amely régebben anyué volt; egy tükrösszekrény. Ahol az ajtó állt, az a fal fekete volt, fehérrel voltak jó emlékek ráfestve.
  Miután felfedeztem a házat, egész nap pakoltam a szobámba. Nem sok dolgom volt, ugyanis csak a saját holmikat kellett kipakolnom. A pakolás után lementem a konyhába, összedobtam valami vacsorát, és szóltam apuéknak, hogy jöjjenek enni. Hát nem kellett kétszer szólni, azonnal ott voltak.
-Mit eszünk? - tette fel a kérdést apa.
-Sima rántottát - mosolyogtam rájuk. Persze, hogy Franco beszólt. Nem is ő lett volna, ha nem teszi. - Tudod, Franco, én legalább ezt meg tudom csinálni, nem csak a tasis levest, mint egyesek - vigyorogtam rá.
Apa örült, hogy mosolyogni lát minket, három év óta előszöt.
  A vacsora után bementem újdonsült szobámba, összeszedtem a "pizsimet", és elvonultam a fürdeni. Bementem a helyiségbe, ruháimat levettem, végig néztem testemen. Elborzadtam.... Eldöntöttem, hogy soha többet nem teszek ilyet. Hasam, combon és kezem tele van a vágások hegével. Miután lefürödtem, amely kicsit fájt a kezemen lévő friss vágás miatt, befeküdtem az ágyamba, és elaludtam.



Sziasztok! :) Itt a 3. rész! :) Nagyon örülnék pár kommentnek, és pipának. A 4. rész nem tudom mikor kerül fel, de próbálok sietni, mint mindig. Remélem tetszett ez a rész is! Ha igen, hagyj nyomot magad után. (Ja, és a feliratkozókat is várom ;) )

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Készen van a kritikád, itt megnézheted: http://kriticsforeverybody.blogspot.hu/2013/08/21-kritika-i-was-not-strong-enough.html
    Kérlek írj nálunk komiban véleményt!

    xoxo

    VálaszTörlés